Det lönar sig alltid att..

..städa rummet ibland. det skadar faktiskt inte mer än att det kan bli lite långtråkigt. fast självklart är det skönt när man är klar. och samtidigt intressant eftersom man hittar så mycket man har varit av med. alla känner nog igen sig i denna:

du säger: Mammmmaa, vet du var min (något) är?
mamma säger: letar du noga på ditt rum hittar du den. 
du säger: nää, jag har letat överallt .

men praktiskt taget har man ju inte det, och sen dyker det upp några månader senare! haha för mig gjorde det det i alla fall, här är några exempel på saker som jag varit av med och jag nu rotade fram (jag håller alltså på att städa):

mina Timberland kängor hittade jag där djupt inne. använda 2 ggr, perfekt nu till vintern



min saknade ipod som jag fick av pappas chef i april. endast använd under aprilmånad sen tappade jag bort den. och en Breitling klocka, nejnej självklart inte äkta. från kina och det är ju givet att den är sönder. synd!



och sist med inte minst hittade jag mina glasögon som har även dom varit borta under en längre tid, och fråga mig inte var dom gjorde i garderoben haha...




Kommentarer
Postat av: Alex

Haha, bra jobbat! ;)

2009-10-27 @ 16:19:48
Postat av: Lovisa (:

Haha, hittade du dina glasögon nu som du "hade" i skolan (; <3

2009-10-27 @ 16:35:01
URL: http://lifeofhagnerydandgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0