Det snurrar i min skalle ! familjen..

bara körslaget kvar sen är denna lördagskvällen fullbordad. hatar körslaget. ganska lugn lördag, bara chill hela dagen, och kusinmiddag nu. eller ja, ted max och moffe sitter nere och sitter djupt inne i tvn. golf på tvn som vanligt. mormor diskar och ska gå ut med lovis nu. tom och sara spelar kort eller ritar. jag sitter vid bordet och lyssnar på justin bieber. gaaanksa lugnt. kommer förmodligen tuppa av tidigt idag. snart är det skola igen *suckar och gäspar* men veckan efter det är det lov. jävligt härligt, och jägers på fredagen innan. något man äntligen längtar efter. haha vad är det med mig? okej fråga inte. sticker kanske ut och träffar emma sen och snackar lite

ni får ha det förjäkla bra ikväll mina gollungar, och roa er lite från mig




lite sådär weird bild, men det får funka för ikväll, possssss



Kommentarer
Postat av: emma

du är så söt! ):

2009-10-17 @ 20:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0