CHARMEN

hej min söta snälla lilla blogg, förlåt. idag har jag sugit rent ut sagt på att ladda upp. jag vet inte vad det har varit med mig idag faktiskt. allmänt trött. klockan är 8 exakt nu och jag ska försöka hoppa i säng så fort som möjligt nu. imorgon slutar vi ett och det ska bli riktigt härligt. nu sitter jag och lyssnar sönder nickelback låtar och väljer kläder tills imorgon. på fredag blir det jägers! ska bara fixa fram mitt pass tills dess. dom har ju ''infört'' eller vad man ska säga, nya regler. man måste ha pass med sig, föräldrarna kan inte släppa in längre. och det suger. aja, får väl leva med det med. aja, jag berättar freedag lite snabbt nudå. efter skolan sitcker jag och josse till nionde och gymmar/solar. sen hem till josse, duscha och fräscha till oss. sen jägers. kommer att bli supermysigt gumman, jag älskar dig! nä, nu ska jag gå och borsta tänderna, för vet ni vad? jag ska sova snart. halv nio blir väl lagom? myyysigt. måste ladda batterierna inför fredag

snackade med mamma och pappa innan, saknar dom som fan. det är helt sjukt. jag blir helt svag när dom inte är hos mig, haha låter det konstigt? mm det är rätt konstigt också. jag älskar dom så himla mycket

men jag älskar er med, det vet ni väl? sov gott gollerompar

(mamma och pappa på mässan.. ja jag trodde också det var en möbelmässa?) hah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0