Bloggdesign - tyck till!

jag sitter just nu och håller på med designen till bloggen, visst jag är inte så himla bra på det men jag försöker. har ni några förslag? Färger, teckensnitt osv. några har har sagt att dom tycker att min blogg ser stilren och enkel ut vilket var positivt. det är liksom inläggen man ska läsa? iaf. sen vill jag heller inte att den ska vara tråkig, men jag vill gärna ha den vit/grå/svart. Aja, släng in en kommentar om ni tycker annat!

musik på högsta och mormor står och gör choklad/smörkräm/rulltårta - perfekt. fick precis mail från mamma och pappa, dom skickade bara lite bilder och sånt. nu ska jag fiffla vidare med bloggen, och sen mot all min vilja sätta mig med tyskan, ha det underbart älsklingar

pussar eran partypingla josefin


Kommentarer
Postat av: maddääh

det blev riktigt snyggt jossäh :D

well done (Y) haha <3

2009-10-21 @ 18:51:15
Postat av: Josse

Väääldigt jobbigt att läsa svart text på mörk bakgrund

2009-10-21 @ 19:10:15
Postat av: Anonym

ja, jag får duga mig med vitt, och det blir ganska stilrent med!

2009-10-22 @ 21:04:26
URL: http://josefinhey.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, jag får duga mig med vitt, och det blir ganska stilrent med!

2009-10-22 @ 21:05:34
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0