Beslutsångest och hög musik

ja, det är precis vad jag känner och vad jag hör på. David Guetta för hela slanten och kan dock inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig imorgon. shorts? kommer frysa röven av mig, jeansleggings? tråkigt kanske? hjälp mig. skor.. hm, dom snygga höga eller sköna låga? aja, det löser sig. tar med allt till josse sen får jag ha beslutsångest där istället. inga läxor tills imorgon som ni läst innan, och det festar jag till med att hoppa runt och dansa, jo allvarligt. nä, ska börja packa nu inför imorgon lite smått, och ni får ha det riktigt jäkla bra,

ps, jag vet att jag suger med bilder för tillfället, men det är svårt när jag är hos mormor och morfar. det är bara tillfälligt, I swear.

pussar eran josefin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0