Afro power dance !

hejsan allihopa, jag kom precis hem från gymmet. vaknade vid 10, tittade på tv och åt frukost. sen stack jag och pappa upp till geromar och fixade med lite saker, sen körde pappa mig till gymmet. jag mötte sara och josse, och jag köpte ett 20 dagars kort (prova på) och sen ska jag köpa ett 3 månaders. det var riktigt skönt att träna idag, och det är verkligen kul när man har så bra sällskap! imorgon ska vi träna igen, först styrka sen ska vi gå på ett pass som heter ''Afro power dance'' (haha tror jag att det hette) och det kommer att bli intressant!

jag kom ju precis hem, har nyss duschat, eller jag är faktiskt inte riktigt klar än, sitter i morgonrock med hårinpackningen i håret som jag snart ska gå och skölja av. ikväll kommer morre och moffe (mormor och morfar) och hälsar på, alltid mysigt. sen blir det nog titta på film och mysa som vanligt. nä, nu måste jag gå in och skölja håret, vi hörs senare,

pussar er egen body builder !

och det är såhär vi kommer se ut efter passet imorgon antar jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0