Aéropostale

har jag legat framför tvn i 2 timmar, så jag kände att det var nog nu. är riktigt sugen på kladdkaka.. kanske får ta mig i kragen sen och göra det. det är riktigt kallt ute. vad är detta för skitväder? snö eller 25 grader, jag säger då det. inget jäkla mellanstadie. jag slängde på mig min nya Aéropostale och mjukisbrallorna. känns som om jag förmodligen kommer att bo konstant i min nya tjocktröja från Aéropostale. Rascal Flatts i högtalarna och tända ljus.

Svart tjocktröja från Aéro 1099:- med päls innuti (absolut inte äka)
trycket på ryggen (första bilden)




pussar från eran josefin !


Kommentarer
Postat av: Lennartsson :)

Sikken mysig jacka! :)<3

2009-10-26 @ 16:29:13
Postat av: Alex

Låter myspys! :)

2009-10-26 @ 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0