091008

hej allihopa!
vilken härlig dag va? varit riktigt fint väder idag, riktigt höstdag. ganska rolig dag idag, på hemkunskapen gjorde jag, erika och calle lasagne (hahastavning) och det blev riktigt lyckad! sen redovisade vi vårt boendearbete, och det gick också riktigt bra. biologin var lite trög nästsista. och sen var det engelska, då hade vi oförberett hörförståelseprov, det gick faktiskt riktigt bra, det vasr inte så svårt heller så det kändes bra!

är äntligen hemma från skolan, eller för en timme sedan. har precis varit ute och tagit lite bilder i detta fina väder. ska snart gå och göra några mackor, varm oboy och slänga mig framför tv:n, faktiskt blir det film. inte vilken film som helst, min favoritfilm the holiday!

inga läxor tills imorgon heller, hörde ni? inte en enda! imorgon, fredag sticker förmodligen jag, josse och sara in och tränar lite på gymmet! sara och josse ska nog köpa 3 månaderskort, men jag ska bara prova imorgon. sen bär det vidare till josse efter gymmet, och så blir det myskväll, men vi har inte planerat riktigt än så det kanske blir ändringar ;)
på lördag kommer familjen hedman hit, och därmed julia hedman. ska bli superkul att träffa henne igen, det var så himla länge sen.

soliga höst kramar josefin ♥

haha, och favoritfilmen på bilden såklart :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0