Stressen själv

hej folket, jag ville bara meddela om att jag lever. hinner inte sitta här länge, massa plugg framför mig. dagen började bra, 2 timmar håla. jag klagade inte. inte alls. efter det svenska, och vi redovisade/skrev en bokrecension om boken. var ganska lätt. sen matte och sist fysik. har haft 3 lektioner idag, chill. efter skolan skulle jag sticka in och träna och sofi gjorde mig sällskap. det blev plötsligt mycket roligare. vi käkade och tränade. sen körde björn hem mig och sofi. vi träffade världens sitimmigaste människa. liknar min bror en aning. sen blev det hem och jag satte mig direkt vid datorn i sängen. ja, jag duschade på nionde så ni behöver inte vara oroliga. jag kollade bdb, min akvarium (facebook för övrigt) sen kände jag för ett inlägg. efter det blir det massa plugg. har engelska text+glosor (lätt) fysik uppgifter och kemi inlämningsprov. nej, jag har inte börjat allt. men jag får ta i tu med det nu, och vi hörs senare!

pussar & kramar eran egen stressade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0