Robert Pattison är dödligt snygg.

hej folket, jag lovade ju er ett inlägg direkt när jag kom hem från skolan. så här har ni det. fast, jag kom hem för ungefär 20 minuter sen sen åt jag. satte mig med datorn framför tvn, och här lär jag sitta ett tag. är så himla trött. på denna dagen, på mörkret. fast ska jag säga en sak som jag aldrig sagt innan? denna onsdagen har faktiskt varit lite, endast lite bättre än vad den brukar vara. fast det är nog bara för att man ser fram emot det som händer imorgon. vi ska på hemlig utflykt, vilket ska bli spännande. nu ska jag försöka beskriva dagen utifrån det jag kommer ihåg.

tyska - håla, chill
engelska - alltid lika lugnt. hände inte så mycket
lunch - spegetti & köttfärssås
svenska - bok-recension-prov. jävligt stirrig lektion
matte -  prov. gick ritkigt bra
fysik - prov/läsförhör - haha kunde gått bättre! men pluggade en massa matte och svenska igår

today dresscode
svart linne - gina
vitt linne med text på - h&m
jeans - gina
halsduk - gina
ljusgrå kofta - gina
vita converse

nä, nu är det totally spies på DC. måste man se. vi hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0