PÄLSMÖSSA !!

hej sötnosar, internet funkar äntligen, äntligen igen. fast, egentligen var det inget fel på det, det var ara att alle laddade ner massa spel så det laggade sönder. nu är det bra igen, för han sticker snart hem till jossan. mamma, pappa, mormor och morfar ska på bio ikväll så jag blir barnpassare för sara. fast hon är så snäll så det ska nog inte bli några problem. jag ska även ta mig i kragen och läsa lite i Twilight boken, för det är prov på den på onsdag. och på torsdag är det hemlig utflykt, ska bli spännande. har inte planerat så mycket mer för ikväll, bara ströva runt här hemma eller ligga i soffan och kolla på 2½men i mina nya mjukis. är riktigt trött efter helgen med sara, josse, calle och jakob. har varit riktigt kul hela helgen, tack sötnosar. slräckfilmer, lan, singstar och guitarr hero. och, jag visste faktiskt inte att jag var så värdelös, ha ha!

det blir fler inlägg senare - ha en bra kväll allihop,

pussar & kramar josefin !

(resultat av gårdagens shoppingrunda)








Kommentarer
Postat av: Alex

Calle är världens svikare!

2009-11-08 @ 17:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0