Morgondagens (vill ha) outfit

hej igen, förlåt omjag stör. jag satt just och tänkte på vad som skulle vara morgondagens ''dresscode'' och bestämde mig för att göra entré för mina uggisar. japp, så får det bli. fast, om det regnar kommer jag att ångra mig. kommer inte att våga mig ut med mina uggs då. det är faktiskt riktigt får-skinn. hemskt, men faktiskt riktigt mysiga, hehe. sen slänger jag nog på mig min korta jeans jacka, och jeans förmodligen. kanske leggings eller faktiskt ritkiga jeans, vi får se. jag överaskar er imorgon. nu ska jag inte störa er mer, vi hörs lite senare och jag ska faktiskt gå upp på vinden nu och se om jag hittar min mysteriskt försvunna stövel,

pussar och kramar josefin !

skjorta från Gina Tricot 149:-
helt blanka (svarta) leggings, (finns at köpa lite vart som helst) no pic
grå bolero från h&m 299:-
pälsmössa från Gina Tricot 179:-
lädervantar Gina Tricot 249:-
stövletter från Scorett - Novita 1299:- GIMME

(och svart linne under skjortan förståss, annars blir det lite väl genomskinligt.. eller?)
sexy kanske
(och blöm inte dom svart blanka leggingsen)!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0