Lucia 2009..?

hemma. hemma efter en lång onsdag. dagen har varit helt okej, fast att det var en onsdag. inga roliga lektioner, alls. fast engelskan gick bra, hade ju prov. blev riktigt nöjd med uppsatsen. inte mer om skolan nu, jag kommer knappt ihåg någonting. eller jo, erika blev framröstad som årets lucia och de 8 kandidaterna, grattis gumman! efter skolan stack jag och tränade i 1,5h och sen hämtade mamma mig. läxor och datorn. datorn och läxor. det mesta jag har hunnit med. kemi och tyska tills imorgon, och ingeting till fredag. längtar tills fredag, och biljetterna är bokade! filmstaden 20.00. då smäller det.

5 dagar tills jag blir officiellt 15 år. tackar, tackar

grattis min älsklingserika



Kommentarer
Postat av: Jossa

Hon kommer va en jättefin lucia :)

2009-11-26 @ 12:17:35
URL: http://joosephinealm.blogg.se/
Postat av: Booi

Är hon singel? x3

2009-11-30 @ 19:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0