Klantröv mhmm..

hej älsklingar, ni vet att jag älskar er? men jag fick dåligt samvete, och måste erkänna en sak. jag älskar 2½men minst lika mycket.. hoppas ni kan förlåta mig för att jag varit otrogen jao. jag gör inget för tillfället, om att kolla på 2½men (reklam för tillfället) och chatta med sötnosar på msn räknas som det. neeeeeeeej. nu slutar 2½men och singing bee börjar. känner att jag måste gå och packa inför imorgon, men jag tror att jag skjuter fram det till senare.

och vet ni vad? jag känner att jag har skuldkänslor. för 2 saker faktiskt. den första var att i skolan råkade jag krama josse och direkt på hennes stick och att jag inte har några roliga bilder på bloggen. jag lovar, jag ska skärpa mig med det faktiskt. aja, vi hörs senare alla släna människor där ute,

pussar & kramar från mig till er

ps, nu hittar jag inte mobilen igen. klantröven herself


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0