Josefin är inte i form idag

hej folket, nu är jag hemma. igår skulle mamma och papppa bort och jag stack till kalle. kollade filmer och så, supermysigt! efter kalle stack jag hem till morre och moffe och vaknade där ganska tidigt, vid 9. vi kollade på massa diabilder från när mamma var liten, haha fråga mig inte varför. men hon var riktigt lik en kille. fast, söt. sen stack jag hem, duschade och satt mig vid datorn. nu sitter jag här och lyssnar på mammas gata för tillfället och tittar igenom mitt motionspass, ska kanske redovisa imorgon på gympan. nä, nu ska jag ta och mata mina fiskar på facebook, får skuldkänslor. vi hörs senare,

pussar & kramar josse !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0