Is it time to set you free?

denna lördagen har börjat riktigt bra. jag vaknade vid halv 10 av att det bankades utanför min dörr. köket är på gång. jag gick upp och käkade frulle sen raka vägen in i duschen. ikväll ska familjen hey till familjen johanssons och det är självklart uppskattat! lilla madde är inte längre ''lilla'' eftersom nu är hon också 14. fast snart går  jag om henne igen och fyller 15 mohahah. det betyder att det är 14 långa dagar tills min födelsedag. men nu ska jag gå och föna håret och vi hörs senare,

pussar & kramar !

grattis sandra madeleine johansson
www.maddejjohansson.blogg.se



Kommentarer
Postat av: maddäh

aw, tack snäckan <3

vi ses ikväll ;D<3

2009-11-14 @ 11:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0