imagination, life is your creation

japp, äntligen. äntligen funkar internet igen. det satans internetet har strulat hela dagen. fast, denna dagen har faktiskt inte varit så överdrivet spännande, mysig, men inte spännande. jag har passat sara hela dagen, eller från 14. jag vaknade ju 12 och fick sova länge idag. jag och sara har kollat på filmer hela dagen. eftersom hon är 5 år blev det lite olika filmer. allt från ö-prinsessan (barbie) till morgan påhlsson världsreportern. fast, den var bättre första gången. eller om man säger så, om man är riktigt trött. fast då skrattar jag ju åt allt så ja. aja, pappa kom hem vid 18 och jag valde middag. det fick bli spagetti carbonara (klaga inte om jag stavat fel) och nu blir det ensam mamma söker (hehe). vi hörs säkert senare,

pussar och kramar från josefin !

lilla modellen, i världens sötaste små uggs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0