Gymnasiet bombar mig jao

hej södingar. hur mår ni? okej vad skönt. jo, jag mår också ganska skapligt, tackar som frågar. det enda som besvärar mig är detta vädret. jag hatar regn. jag har kyla. och jag hatar blåst. man blir bara så himla deprimerad. jag kom precis innanför dörren efter en lång dag i skolan. riktigt härligt att komma hem faktiskt. skolan har faktiskt varit helt okej, eller.. så bra en regnig måndag kan bli. erika är i afrika, så det var tråkigt utan henne. men tur nog var alla andra underbara människor där. tills imorgon har jag matteläxa och jag ska läsa lite på twilight boken. ska vara klar med den tills på torsdag nästa vecka. får nog lägga på ett kol. jag blir bombad med gynaiesaker hela tiden i brevlådan, och det känns faktiskt riktigt bra. jag ser verkligen fram emot gymnasiet, allting nytt. men vet ni vad? jag ska gå och dricka lite varm oboy för att höja blodsockret, vilket är nere i marken nu, vi hörs senare sötnosar,

dagens dresscode
svart linne - gina
gräddvit t-shirt med tryck - Aéropostale/americans eagle
svarta blanka leggings - lindex
svart cardigan - h&m
vita converse - usa

just nu sitter jag i sängen, drunknar i bra musik och kränger choklad jao.

pussar och kramar josefin !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0