FUCKING FIFTEEN

helt slut. känner mig riktigt sliten. klockan är bara 19 och det känns bra. har hela kvällen framför mig med endast mys. inte en endaste liten sketen läxa. nu kan man äntligen koppla av. fast hela nästa vecka kommer att bli hemskt. massa prov und so weiter. ja, jag vet jag ska bättra mig med uppdateringen men har haft riktigt mycket på sistone, träning, skolan och läxor. har nte haft någon tid till mig själv alls. fast imorgon blir det mysfredag med älsklingarna och det ser jag verkligen fram emot. och sen blir det förmodligen kalle på lördag, också mysigt.

just nu sitter jag i soffan, pappa tände precis en brasa för jag var så himla frusen. vi har grillat lite, köket är ju somsagt inte klart än. hela vårt ''kök'' står på matbordet för tillfället. fast, det börjar formas något som till sist ska vara ett kök. kommer säkert bli naaajs.

4 dagar till min födelsedag, fucking 15!

längtar så himla mycket till bion imorgon. ska verkligen bli bäst. fast, jag har haft x antal personer som har berättat hela filmen innantill så jag vet hur det går. längtar redan tilsl 3an kommer ut! haha


snygg jacka från gina tricot 399:-






Kommentarer
Postat av: :)

vem kalle? (: (a)

2009-11-27 @ 17:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0