FÖRSTA ADVENT

uppdateringen går stup i kvarten yes. haha, idag tränade jag med mia. vaknade typ vid 9 av att mitt element gjorde konstiga ljud ifrån sig. jag jag fick inte sova längre än den. sen stack jag och pappa och handlade sen kom jag till mia vid 14. hon var inte hemma så jag fick vara lite trevlig med familjen jönsson. sen kom mia, och vi kollade lite på tv och chillade. jag fick min födelsedagspresent av henne och sen packade hon och vi drog. tack för presenten älskling!

denna halgen har varit riktigt bra. fredagen spenderades med johansson och månsson. det blev riktigt mysigt men inte helt lyckat. först fick vi inte sitta tillsammans (vi satt så långt ifrån varandra vi kunde komma) och det var INTE mitt fel. eller, haha jo. sen på mc fick jag en kall kycklingburgare som smakade blä. men kvällen blev mys ändå och filmen var riktigt riktigt bra. mmmm...
sen på lördagen var jag med kalle, också mys. nu ska jag börja med so-uppsatsen och sen blir det sängen. eller, kommer att somna till parlamentet.. haha.
vet ni vad det är för dag imorgon? ja, självklart ni vet. men jag ville bara säga det..

MIN FÖDELSEDAG




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0