3 OCH 6 DAGAR

hej folket, denna dagen har varit bra. riktigt bra faktiskt. häng med så ska ni få höra. vaknade 6 och duschade sen somnade om. vaknade sen vid 7 och fixade mig. sen skolan, började med tyska. benny var där för en gångs skull. han meddelande glatt att vi inte ska ha några prov denna veckan och vi tog emot det lika glatt. sen hade vi matte med kristina. gick ganska snabbt. vi hade mentorstiden direkt efter matten så slapp vi vänta en hel timme. sen hämtade pappa mig och jag stack till ringsjö. träffade folk och snygg-kalle. hänkade med mia hem och snackade en massa. måste vi göra om snart honey. hem sen, och plugg. blev precis klar, och nu ska jag chilla framför datorn och imorgon är det engelskaprov. ha en bra kväll,

pussar & kramar josse !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0