Devote vs Blogg.se?

jag har kommit till det statiet där jag har börjat fundera på vilken sida jag faktisk ska blogga på fråmöver. jag började med blogg.se eftersom jag tyckte det verkade som en bra sida att blogga på. men jag har fått tips från lite vänner, bla sara tycker att devote är en bra sida att ha sin blogg på. en annan kompis sa att blogspot var bra. jag lanar just nu med sara och josse och hade lite tid över så jag skapade en josefinhey blogg på devote för att prova på. men självklart bytar jag ju inte adress utan att skriva det här! sen dessutom är chansen inte så stor att jag bytar sida eftersom jag känner mig bekväm på blogg.se.

vi får se hur det slutar, och vi hörs senare det är jag säker på !

om du vill kika på på min devote sida är adressen
http://www.josefinhey.devote.se/



Kommentarer
Postat av: Sara

DEVOTE DEVOTE DEVOTE!

2009-11-15 @ 01:46:54
URL: http://saramadsen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0