But don't let them say you ain't bautiful

hej alla tisdagsmysare. klockan är 21 nu, och jag sitter i sängen färdig för att sussa. inte för att det kommer att bli förrän om några timmar förmodligen men känns att ha möjligheten att somna. inget smink, borstade tänder och håret uppe på huvudet. leona lewis - a moment like this i högtalarna och ett glas proviva. en perfekt tisdagkväll. har bestämt kläder till imorgon och packat väskan. jag har koll på var nycklen till skåpet är också. inte likt mig. jag brukar chansa på att den ligger i jackan eller i ytterfacket på väskan. men det gjorde den inte i fredags. då var den spårlöst försvunnen. eller, alla mina nycklar. så mange fick (med hans starka muskler) bryta upp mitt lås och jag blev 10 kronor fattigare.
det känns som om det är söndag. och tanken om att det snart är onsdag gör mig glad. att det bara  är 2 dagar till helg. veckans 2 heliga dagar, helg. lördag och söndag.

nu ska jag ta och läsa det 20 sista, mest spännande sidorna i boken och sen får vi se om det blir fler inlägg eller jag kanske blivit våldtagen av john blund, återstår att se!

vi hörs sen eller imorgon mina älsklingar. ha en mysig kväll,
långa pussar & varma kramar eran egen tisdagsmysare

Eminem - beautiful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0