BARNVAKT, kan du kalla mig

hej folket! hur mår ni idag? amen vad skönt. jo, jag med. inga läxor tills imorgon, men massa prov i kalendern. fast, inte förrens nästa vecka och jag tänker unna mig en torsdag för att bara chilla. skolan plus detta vädret, hade jag nog varit på min 43889384958 mordförsök, utan chilldagar. imorse hade vi håla igen på tyskan, riktigt härligt. lirade kotte med camilla, josse och anna. mange var inte där så vi kunde inte lira pingis. där blev både jag och camilla assura. dagen har flytit på rätr bra, fast som ni vet gillar jag inte onsdagar. men denna onsdagen var faktiskt inte så hög på nära döden listan. efter hålan hade vi 2 timmar kemi, och det gick bra. sen hade vi fysik. matte, och sist engelska. med en pms-vikarie. fast, det var ganska roligt ändå. nu ska jag ta och göra mig en macka och kolla på totally spies, vi hörs senare

pussar & kramar josse !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0