5 HEMSKA DAGAR

hej folket nu är jag hemma. efter skolan stack jag och sara in och tränade. träffade söta sofi och sen stack vi hem vid 17. kändes riktigt bra, fast både jag och sara mådde lite illa efter pizzan vi åt precis innan vi tränade.. haha. nu ligger jag här i sängen med ett stort glas proviva och lyssnar på musik. känner mig trött. riktigt trött. imorgon slutar jag 10 över 13 sen sticker jag in till höör och träffar mia, det var så himla länge sen. ska nog vara med på någon av hennes lektion också. sen drar vi hem till mia och chillar. nu ska jag gå och kolla på tv med mamma och pappa, vi hörs senare !

pussar & kramar eran muskulösa josefin

hela fem dagar kvar. jag spricker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0