Suddenly I see, this is what I wanna be

sådär ja, nu funkar internet. när jag kom hem var internet utkopplat eller något så det har tagot mig och pappa någon timme att fixa det. men nuså.
idag har varit en lång dag. hade matteprov. blev deprimerad efter det. kunde det mesta, men vi fick inte ha miniräknare så jag fick panik ett tag. jag gillar att kunna kontrollräkna. kontrollfreak. ibland iaf.

men jag är så himla glad! sista lektionerna är överstökade nu och man kan inte bli annat än glad. imorgon blir det temadag och jag, love, erika och sofi ska bygga pepparkakshus och det ska bli supermysigt. vårt kommer regera. om inte jag och erika äter upp allt innan.

just nu spelar jag happy aquarium (jag lvlar snart!) och ska snart gå och käka lite. suuuperhungrig och rikligt sugen på frallor. vi hörs senare mina vänner!

pussar & kramar josefin

denna låten, eftersom jag är suuupernöjd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0