På julafton är det en månad

nu sitter jag och knäcker nacken här i min ensamhet. jag glömde att berätta om min dag innan. den har varit bra, riktigt bra faktiskt för att vara en måndag. jag som inte gillar måndagar precis.
första lektionen hade vi övningar med katarina von bredow, faktiskt riktigt roligt. sen matte, den gick ganska snabbt. på so:n hade vi lars, loves bästa vän. gympan var najs och slöjden gick snabbt. sen hem och chilla. josse och alle kom precis hem med en överaskning. en chokladkalender, en barbie. check, nu kan jag stryka det fråån önskelistan. lite sent men och. 

nu är jag världens lyckligaste, puss



Kommentarer
Postat av: madäääh

najsbajs jossäh ;)

jag älskar dig mestmestmest <3

2009-12-08 @ 18:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0