Nu är det jul igen, den varar fram till påska'

godmorgon allihop. eller, kanske god middag men jag föredrar godmorgon. det var riktigt kul igår hos hedmans och i taxin hem. älg-a-ko! jag ser det på benen! ja, vår taxiförare var nog allt annat än normal, en volvo-fantast från hörby. vi fick veta ganska mycket av honom bara den lilla biten vi åkte. snackade oavbrutet. idag blir det chill fram till 5 sen åker jag till farfar i lund. vi ska äta sushi och sen ska vi kolla på new moon. igen. och imorgon är det skola igen, fast nu börjar det närma sig slutet! och det är skönt. i fredags betalade jag in till branäs, så nu är det klarrt. (det ska va med 2r). yes. nä, nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig, mamma, pappa och sara är nu och väljer gran. vi hörs senare,

ha en bra söndag, pussar & kramar

lite olika new moon bilder bara


jag kan inte få nog.

i just can't get enough.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0