Längtan & Saknad

2006, 2008, 2009 och nu 2010. love, love, love and love. saknar och längtar så otroligt himla mycket. finns inte ord som beskriver. även om flygfärden är det jag frukar mest i hela världen, så är det ingeting. för man vet vad som väntar. värme, människorna, och upplevelserna. har jag besrättat för er hur mycket jag hatar att flyga långt? tror jag inte att jag har, men jag hatar det. jag har åkt 10 gånger, dock inte tur och retur och glad är jag över det. när dom tar in flygplansmaten sitter jag och håller för näsan och blundar i 2 timmar. jag menar det. och ät aldrig bara mintchoklad, det får en att må ännu mer illa. det är illa.
men strunt i det, den som väntar på något gott väntar aldrig för läge. nä, längtan är ett bra ord.

pussar & kramar josefin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0