Kemiprov.. killing me softly

nä nu gott folk ska ni få höra vad jag har gjort idag, superintressant. skolan, sen gymmet. jäkligt bra dag för att vara en torsdag. 2 timmar kemi, okej dom räknar jag inte med. suger alltid så det spelar ingen roll. sen kom räddningstjänsten på biologin, och jag tyckte faktiskt det var ritkigt intressant. det pratade och varnade om fyrverkerier. de visade några youtube-klipp som var intressanta också. om jag hittar som ska jag visa dom. efter skolan stack jag in och mötte mia, vi köpte massa bullar och en äcklig joghurt på ica sen blev det träning. blir nog träning imorgon också, och på söndag. nu ska jag duscha sen sova, vi hörs imorgon!

ps, ska gå lucia med 9:orna imorgon

pussar & kramar josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0