Josse tipsar !

godmorgon allihop, det blev sent igår. johanssons stack nog vid kavrt över 2 skulle jag tro. och jag kom nog i säng vid 3. det var supertrevligt, mycket dansande och sjungande. jag sov nog till 12 idag men är fortfarande trött. jag har inte hunnit med så mycket, målat naglarna och duschat bara.
nu ska jag göra mat till lillasyster och hennes kompis, vi hörs senare!

man gör såhär för att få detta underbara resultat:
- klipp och fila naglarna jämnt
- applicera ljusrosa nagellack, endast ett lager
- låt det ljusrosa torka, och måla sedan med genomskinligt över
- sprid glitter på nageln innan nagellacket har torkat

pussar & kramar josse!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0