Stand this storm forever

godmorgon folket, klockan är halv 14. solen skiner och det är ett underbart väder ute. jag vaknade vid 10, och jag har hunnit duscha, städa och leka med lillasyster. senare kommer kalle och jag får tvinga honom att så på victorias secret fashion show. (på tv3 20.00!). imorgon är det nyår helt galet roligt kommer det att bli och jag är riktigt laddad. god mat, musik och abv. kan det bli bättre? nä precis.

förresten, hörde ni? jag har städat hela rummet.. jag har nog inte gjort det sedan jag sa det sist. och ni som följer bloggen kan nog också konstatera att det var lääänge sen..
men nu är det fräscht och städat, känns faktiskt riktigt bra.
vill ni ha bevis på att jag har städat? tror ni inte mig? aja, se själva..

pussar & kramar josse!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0