Mys is in the air

nu har vi käkat kalkon så magarna står rätt ut, tomten har varit här och gjort sitt, och nu har alla sina nya mysiga pyjamasar på. det blev en hel del filmer i present så vi ska bara mysa med lite filmer ikväll. mysa av att vara tillsammans familjen och mysa av att vi har varandra. det är ju det viktigaste med julen? att vi har varandra. julklapparna kan ju vara kul, men det jag uppskattar mest är hur roligt vi har och hur mycket kärlek vi ger till varandra genom att säga snälla saker, kramar och pussar.

det har varit en helmysig dag, ni vet hur mycket jag är för mys. det är det viktigaste som finns. många goda skratt har vi haft. men jag kan bara säga en sak, efter dessa dagarna, med denna maten - träning. haha, med det har det varit värt. en gång om året får vi unna oss. det är trots allt jul, ellerhur mia? träning står på schemat.

just nu sitter jag och tittar på mamma och pappa när dom dansar i sina nya pyjamasar, dom är så söta.  granen dröser så mycket bredvid mig, vi tog nog in den lite för tidigt. men den åker nog ut snart om mamma får bestämma. julmusiken spelas lågt och alla ljus är tända. allt som saknas nu är kalle, saknar honom jättemycket ♥
men nu ska vi kolla på film och mysa till det ordentligt, vi hörs kanske senare..
annars hörs vi annandag jul! hemskt det låter, men snart är julen faktiskt över

pussar & kramar från eran mysiga josefin!

haha, en aning genomskådad pappa?

mamma tyckte tomten var snygg? weird!

moffe var nöjd med sina klappar, en stor fet korv

min söta lilla pappa också, god jul på dig pappsen

dresscode för myskväll, årets pyjamas!

ha en supermysig kväll allihop ♥


Kommentarer
Postat av: rebecca

god jul sötnos, ;*

och vilken mysig pyjamas :D <3

2009-12-25 @ 02:54:54
Postat av: Jossa

god jul :)<3

2009-12-25 @ 13:18:55
URL: http://jooseephiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0