Detta kanske ni inte..

visste om mig? jag gör som madde (www.maddejjohansson.blogg.se) och skriver ut lite secrets om migsjälv. saker ni kanske visste, eller kanske saker ni inte hade en aning om även om ni känner mig bättre än eran egen ficka? aja, häng med

- på morgonen vaknar jag först och duschar sen lägger jag mig igen
- jag älskar att mysa
- jag är ett hannah montana fan
- jag älskar kalle ♥
- jag är egentligen brunett (ljusbrunt)
- jag dricker inte mjölk längre
- flygplansmat får mig nästintill döden
- jag vill bo i usa när jag blir stor
- jag vill bli inredningsarkitekt (arkitektur överhuvudtaget)
- jag kollar alltid på folks tänder och frisyr
- jag har varit utanför europa 6 gånger
- jag är kräsen när det gäller killar
- kläder är ett av mina största intressen
- jag är blind utan mina glasögon. använder jag dom? nej.
- jag är intresserad av bilar (inte bilderar och sånt trams) utan design
- jag har beslutsångest

haha, väääldigt intressant.



Kommentarer
Postat av: Lovisa (:

haha vårr snack om flygplans mat, jag ääääääälskar deT! <3

2009-12-19 @ 19:27:56
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0