Bring your consience, dude

hej folket, idag sov vi länge. jag och mia. vaknade vid 12 av att jag hade haft en hemsk dröm- vi gick upp och käkade frulle sen klädde vi på oss snabbt och stack till gymmet. vi åkte inom mia och hämttade pengar för hon fixade ett 3 månaderskort. efter träningen hämtade laila oss på nionde, och hemma hos mia duschade vi och kollade på tv/film. mysigt som vanligt och god mat, och vi säger inte till någon att jag trillade på rullbandet på gymmet, vår lilla hemlighet. tordag (nyår) kommer bli grymt kul, och jag har massa nyårslöften som jag ska förnya, och även några helt nya. ni kanske får höra dom, eller inte. surprise.

nu ska jag bada bastu och sedan bara mysa. kanske träffa kalle imorgon, och sen är det ju snart nytt år.
pussar & kramar josefin!

bff, ditt leende får mig varm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0