Be happy, don't worry

jaha, såhär glad är jag just nu (bild nedan). klockan är nu halv 4 och det är 2,5h tills vi sticker till jönssons. så det betyder alltså att jag ska snart börja fixa mig. mia och laila var precis här på fika, supermysigt. mamma hade gjort philadelphia-tårta (klaga inte om jag stavat fel). kvällens klänning hänger fint på dörren och bara ser vacker ut. skorna står stadigt med hög platå. josse ligger i sängen och börjar låta om en poet som inte har någon fantasi. dom har redan börjat smälla lite smällare och sånt, säkert många brevlådor som redan har gått mot sitt slut. nä, nu har jag inget mer att säga i dethär inlägget, ni får väl ta och njuta av bilden

dagens mysiga dresscode
gräddvitt linne från gina
slapp tunn grå kofta från gina
halvblanka leggings från lindex
halsduk från gina, fast det åkte av nu för jag blev så varm
pärlörhängen förståss, glitter.

pussar & kramar eran josse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0