1 YNKA DAG!

sista dagen av 2010!
hur känns det allihop, har ni haft ett bra 2009? jag har haft ett underbart 2009 iaf. branäs, usaresan, alla utekväller men vännerna, alla lundautflykter (senaste med josefin sauer och det var ju inte lite kul)! nä, 2009 har varit helt okej. men jag kan bara säga det, att 2010 ska bli minst dubbelt så bra. jag lovar er, det kommer bli bäst. ja, jag har ju rabblat i tidigare inlägg vad som händer 2010. jag kan ju ge er en liten förfriskning om ni har glömt. usaresan i juni-juli. för mig kommer det bli årets höjdpunkt. jag kan ju bara säga det att resan ligger riktigt lägligt innan man dessutom börjar gymnasiet. lämna allt och samla krafter där. nästa vecka ska vi till vemdalen och åka skidor med familjen (bra början på nya året) och branäs v.5. sweet 16, inte bara jag som längtar?
aja, där fick ni ett litet smakprov av mitt nya år, vi hörs senare!

pussar & kramar från eran josse

bild från usa i april


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0